zaterdag 20 mei 2017

65 jaar huwelijk

Voor een vereniging in de buurt mag ik ieder jaar de kaarten maken die nodig zijn voor huwelijksverjaardagen. Gisteren heb ik mijn bestelling doorgekregen en omdat de eerste kaart al nodig is begin juni ben ik vandaag aan de slag gegaan. Ik heb opnieuw het scrap papier van een Craft Sensations blok gebruikt nl. Sweet Candy. Het plaatje is van een ouder knipvel (Amy Design). Mal van MD waarvan ik het embosgedeelte heb ingekleurd met Distress Ink.
In de bloemenrand (kan me niet herinneren van welk merk deze mal is) heb ik geponste bloemetjes met een strass steentje geplakt. Nog een extra bloem element met blaadjes en deeltjes van een swirl. De bloem van het plaatje heb ik ook nog wat glitter gegeven.
 


1 opmerking:

  1. Het is een prachtige kaart geworden Gerda, helemaal zoals ik van jou gewend ben. Volgens mij is de randmal van JOY.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen