donderdag 4 mei 2017

Stained glas

Een hele tijd geleden kocht ik deze mal van Nellie Snellen. Een beetje een miskoop want ik kan er voorlopig niet veel mee bedenken. Ook na een zoektocht op internet ben ik niet veel wijzer geworden want de voorbeelden die ik vond zijn heel groot en dat is dan weer een probleem voor de verzendkosten. Toch is het me gelukt om een kaart te maken die in een genormaliseerde envelop kan. De mal hoort thuis in de serie "Stained Glass" omdat het eindresultaat doet denken aan glas-in-lood. Voor de bloem heb ik een mal en een workshop van Crealies gebruikt. De labeltjes zijn gemaakt met stempeltjes van MD. Als extra touch heb ik de bloem bewerkt met mijn glitterpen van Wink of Stella (hopelijk te zien op de onderste foto) .


1 opmerking:

  1. Deze mal nog nooit gezien, maar het is je goed gelukt om er toch iets leuks mee te maken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen