dinsdag 20 november 2018

Cadeautje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren ben ik thuis gekomen van mijn knutsel-4daagse. Het waren een paar heel vruchtbare dagen dankzij alle voorbereidingen die ik had gemaakt. Dit is een cadeautje dat ik gemaakt heb voor mijn goede vriendin Eri, al jaren kan ik op haar rekenen voor het vervoer. Niet alleen voor dit knutselweekend maar ook om naar de hobbybeurzen in Nederland te gaan. Het is een doosje van Leanne de Graaf. Het scrappapier is van een ouder blok van Joy: Spring
Op de achterkant een extra pocket met een labeltje voor mijn persoonlijke boodschap.
Je kan deze doosjes op verschillende manieren uitwerken, ik heb er voor gekozen om de voorkant niet dicht te plakken zodat er een leuk tafereeltje te zien is als het doosje open staat.
In de loop van deze week zal ik proberen om een aantal van mijn afgewerkte kerstkaarten te showen.

2 opmerkingen:

  1. Nogmaals dank voor dit prachtige doosje. Hij staat hier al op de kast te pronken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Gerda, Eri is the best, die moeten we in ere houden !
    Je hebt haar een mooi kijkdoosje gemaakt met een toepasselijk labeltje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen