woensdag 21 november 2018

Tipi kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Tijdens mijn knutselweekend ben ik er in geslaagd om 44 kerstkaarten af te werken. Ik ben van start gegaan met de speciale modellen en deze tipi kaart was er eentje van. In september kreeg ik voor mijn verjaardag van Eri dit model kaart en dus kon ik nu heel makkelijk dit idee uitwerken.
Heb van iedere paneel een foto genomen. De kaart sluit met een magneetje. Had ook de maten aangepast en voor het aanbrengen van de verschillende items kon de kaart in een standaardenvelop, had er geen rekening mee gehouden dat sommige dingetjes zouden uitsteken. Heb dus een iets grotere envelop nodig om de kaart netjes te kunnen versturen.
Het scrap papier en de plaatjes zijn van een Pion blokje. Verder nog wat mallen van MD om het geheel te versieren. De randen van het scrap papier bewerkt met bruine Distress Ink.
 


5 opmerkingen:

  1. Ik had hem natuurlijk al gezien, en weet dat hij in het echt ook prachtig is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende tipi kerstkaart Gerda !!
    Fijne donderdag van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en super leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow 44 kaarten afgewerkt, dan heb je flink je best gedaan en dan ook nog gaan hobbyshoppen. Voor dit tipimodel liggen hier ook al een tijdje een aantal reeds beplakte delen met dp, ik kan maar niet beslissen welke kleuren ik bij elkaar zou nemen met welk plaatje, ooit komt het ervan. Je hebt dat heel mooi gedaan, de kleine zegeltjes vind ik heel leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen