maandag 18 maart 2019

Dot & Do 62 (Kerstlandschappen)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Omdat deze kaarten niet veel meer nodig hadden heb ik ze tijdens mijn voorbereidingen voor het knutselweekend toch maar helemaal afgewerkt. De dotjes waren al een hele tijd geleden geplakt dus was het alleen nog leuke plaatjes vinden want de meegeleverde vond ik echt niet mooi. Op iedere kaart heb ik een pp gestanst om de plaatjes achter te plakken.
 
Omdat er op de 3de kaart geen plaats was voor de wensen heb ik een schuifgedeelte gemaakt en daar een label op bevestigd. Het label kan niet verder dan wat je ziet op de foto.
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten! Jij weet met dit soort kaarten er toch altijd een persoonlijke toets aan te geven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Gerda je hebt al een serie prachtige kerstkaarten gemaakt !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dotkaarten Gerda. Leuke plaatjes heb je in de mooie patronen gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht dat we een tijdje niets van je zouden horen maar het tegendeele is waar, je bent al heel productief geweest met je dotjes. Heel fijne dotjeskaarten en bij de 3de kaart is het goed gevonden dat het label een 'stop' heeft.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaarten Gerda, zien er chique uit met de dotjes en de mooie plaatjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen