zaterdag 9 maart 2019

Verliefd, verloofd, getrouwd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik blijf nog steeds in hetzelfde thema want mijn zoon vroeg om een huwelijkskaart te maken voor hun buren die binnenkort in het huwelijksbootje stappen. Was een beetje een moeilijke opdracht omdat het koppel gek is van motors en mijn zoon vroeg of ik dat kon verwerken in de kaart. Had geen flauw idee hoe ik het ging aanpakken tot ik aan dit malletje van MD dacht.
Dit modelletje heb ik in het verleden al eens gemaakt (ook voor een huwelijkskaart). Van zodra het idee vorm begon te krijgen een leuk scrap papiertje uitgezocht. Het is van een Joy pakketje: Life is a Journey. Lekker stoer maar ook romantisch met de bloemen. De strook waar ik de motor en de wensen op heb bevestigd plooit gewoon terug zodat de kaart netjes dicht kan.
Natuurlijk moest er voor mij toch ook nog een 3D-plaatje op.
Uit alle hoeken foto's genomen.

5 opmerkingen:

  1. Ook deze is helemaal TOP! Veel stoerder dan je vorige kaart door de motor en het papier, maar ik vind hem prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jij bent goed bezig. Toch weer wat anders, inderdaad wat stoerder maar door de kleur blijft het wel een feestelijke kaart en door de vorm wordt het weer speciaal.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje!
    Mooi stoer uiterlijk en leuk persoonlijk door de motor.
    Heel leuk gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda. Heel leuk model waar de motor mooi op uitkomt. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen