dinsdag 30 juli 2019

Voor mijn meter

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na een sub-tropische fietsvakantie in Delft ben ik er weer met een nieuwe post. Een tijdje geleden vierde mijn meter en haar man hun 60-jarig huwelijksjubileum. Volgende week wordt mijn meter 81 en dat verdient natuurlijk ook iets speciaals. In het voorjaar maakte ik dit doosje al met een DDBD mal. Inmiddels is het doosje gevuld met lekkere snoepjes. Vandaag heb ik nog een extraatje gemaakt om de gift card in op te bergen. In de binnenkant van de kaart zit een pocket.
 
Het is een heel simpele kaart met een gestempelde tekst, de leeftijd en een swirl van bloemen en takjes. De cijfers zijn van Joy en de stempel en takjes van MD. Omdat ik van het scrap papier dat ik gebruikt heb om het doosje te bekleden niet voldoende meer had om de voorkant van de kaart uit te werken heb ik een papiertje uit een blok van Action genomen om toch in dezelfde kleurentint te blijven. Nu nog bedenken hoe ik het doosje ga verpakken, alle tips zijn welkom.
 

6 opmerkingen:

  1. Je bent al een echte kei in het doosjes maken, deze ziet er ook weer prachtig uit! Leuk ook de bijpassende kaart. Misschien mooi verpakken in cellofaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi wat je gemaakt hebt voor je meter.
    Een leuk cadeautje met allerlei lekkers erin en een hele mooie kaart met een fantastische tekststempel er op.
    Zo schoon, waar heb je die kunnen kopen?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie set zo om cadeau te geven Gerda. Je kunt goed zien dat hier tijd én aandacht aan besteed is. Misschien mooi om het samen in cellofaan te verpakken met wat geponste confetti(bloemetjes) erbij en een mooi lint eromheen?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig en wat een geweldig mooie tekst !
    Ik zou het ook in mica inpakken, dan beschadigt er zeker niets.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige set heb je gemaakt!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk ook hier geraakt, ik had juist dezelfde raad gegeven als de dames hierboven. Ondertussen is alles netjes verpakt en misschien al afgegeven, prachtig setje hoor !!
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen