vrijdag 2 augustus 2019

Mooi ingepakt

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zelf ben ik geen kei om iets mooi in te pakken, gelukkig kon ik rekenen op een kennis om het voor mij te doen. Morgen mogen we naar een huwelijksfeest, daarvoor had ik in het voorjaar dit doosje al gemaakt. In eerste instantie wou ik het gewoon plat vouwen en in een envelop steken maar omdat ik ook het cadeautje van mijn meter moest inpakken heb ik het huwelijksdoosje ook uitbesteed om te voorzien van een mooie verpakking.
 
Voor beide gelegenheden nog een bloemetje voorzien en dan ben ik helemaal tevreden.
 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi zo.
    Leuke presentatie.
    Veel plezier op het feest.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi opgelost! Het ziet er heel feestlijk uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is supermooi geworden zo !
    Geniet van het feest !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen