donderdag 8 augustus 2019

It's a boy

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In het najaar komt er in de vriendenkring van mijn zoon een baby bij. Hij heeft de eer gekregen om peter te zijn van de kleine vent. Daarom kwam de vraag om een kaart te maken waar een deel van hun cadeau (12 bonnetjes om 1 keer in de maand te babysitten) in te verwerken. Dus ben ik aan de slag gegaan met een DDBD mal en het mooie design papier met bijhorende plaatjes en labels van Noor Design (Vintage Babyboy).
De baby-sit bonnetjes heb ik samen met mijn schoondochter gemaakt in Word, uitgeprint en vervolgens gestanst met een kleine ticketmal.
Rechts heb ik nog een extra pocket gemaakt waar 6 bonnetjes in kunnen, de andere zitten aan de linker kant. Het was nog een hele klus om alle bonnetjes een plekje te geven. Verder nog een aantal kant en klare labels gebruikt en een strik gemaakt met een vintage lintje.
 


5 opmerkingen:

  1. Oh dat was een hele leuke opdracht. Je hebt dat heeeel mooi uitgewerkt, tof met die extra pocket met tickets. En zoals ik Gerda ken ben je weer heel goed op tijd, kan ik nog wat van leren ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige kaart! Je hebt er weer veel werk van gemaakt! Leuk idee om voor elke maand een ticket te maken! En inderdaad weer lekker op tijd;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige babykaart Gerda, wat een leuk idee van de oppas tickets, ze hebben een mooi plekje gekregen op de kaart
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart creatie heb je gemaskt Gerda. Past mooi op dit model. En de bonnetjes kunnen er goed in. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit prachtig gemaakt Gerda.
    Het ziet er een hele klus uit, maar 't is toch een hele eer om zoiets mooi in elkaar geknutseld cadeaukaartje kunnen af te geven.
    Heel leuk bedacht om het zo te doen en dit kaartmodelletje is er geknipt voor.
    Leuk dat hij peter mag zijn.
    Dit wordt tegenwoordig onder vrienden meer en meer gedaan, want ze willen een jonge peter en meter.
    Ik ben zelf meter van een 21-jarige (zoon van mijn schoonbroer) en van een 10-jarige (oudste zoon van mijn dochter).
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen