zondag 20 oktober 2019

De laatste

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had een paar dagen voor mezelf en heb daarvan gebruikt gemaakt om nog wat snoepgeschenkjes te maken. Deze keer zitten er Merci chocolaatjes in. Een heel makkelijk ontwerp, had er snel 5 klaar. Al het design papier is van oude blokken van Action.
 
Workshop:
 
Daarna waren de theelichtjes aan de beurt. Na het eerste doosje te hebben gemaakt bleken mijn theelichtjes te hoog. Alles herberekent en toen kwam het goed.
Ook voor deze serie design papier met glitter van Action.
Workshop/video:
 
En ja hoor, er was nog tijd voor 2 andere doosjes die ik in een vorige post heb laten zien. Even niet goed opgelet met knippen, daardoor is er een doosje in spiegelbeeld.
Om dit bericht af te sluiten een overzicht van alle geschenkjes die ik hoop te kunnen verkopen op de kerstmarkt. Alles is inmiddels ook ingepakt.
 

 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch leuke geschenkverpakkingen Gerda. Leuke papier heb je ervoor gebruikt. En het geeft zo mooi weg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige serie doosjes en geschenkjes gemaakt, ik denk dat je snel uitverkocht zal zijn
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kan bijna niet anders dan dat je alles snel verkoopt, het ziet er allemaal zo feestelijk uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke geschenkverpakkingen met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow je zet er vaart achter, weer heel mooi geworden en alles netjes verpakt. Ik denk ook dat het goed zal verkopen maar dat is nooit te voorspellen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen