vrijdag 4 oktober 2019

Ferrero Rocher/Merci geschenkjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben helemaal in de ban van de kleine snoepgeschenkjes. Gisteren kon ik heel de dag mijn ding doen en dit is het resultaat. Hopelijk wordt de kerstmarkt in december een succes anders moeten we hier al die snoep zelf verorberen.
 
Het doosje is gemaakt met het Envelop Punch bord. Heel makkelijk en snel klaar. Er past 1 Ferrero Rocher praline in. Ik heb voor dubbelzijdig cardstock (Action) gekozen. Doosjes afgewerkt met een klein gestempeld label en een kleine ijskristal (pons Nellie Snellen) met goudkleurig strass steentje.
Workshop/video:
 
Toen ik een tijdje geleden de notepad holders maakte kwam ik er achter dat het doosje te klein was voor mijn notepads toen ik er al 2 voorgesneden had. Deze heb ik kunnen recupereren en er Merci geschenkjes van gemaakt.
 
Het scrap papier is van een Joy Blok: Shabby Christmas. Afgewerkt met een kerstroos en takjes van Marianne Design.
 
En dan was er nog tijd om deze serie snoepzakjes te maken. 
Gemaakt met dubbelzijdig cardstock (Action). Allemaal afgewerkt met een kerstwens en geponste bloemen (Nellie Snellen).
 
 


6 opmerkingen:

  1. Wow, wat heb jij je tijd nuttig besteed gisteren. Heel tof al die kleine cadeautjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke doosjes en zakjes zijn dit zeg ! Ik duim dat je alles verkoopt tijdens de beurs hoor ! Maar dat is zo mooi, ik kan me niet inbeelden dat mensen dat niet zouden kopen hoor, dus dat komt zeker goed !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer prachtige kunstwerkjes gemaakt, heel erg mooi
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo leuk die kleine cadeautjes! Erg mooi gemaakt!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat eenleuke kleine snoepcadeautjes heb je gemaakt Gerda. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jee wat een productieve dag heb je gehad, is mij nog nooit overkomen want ik zit altijd veel te lang te prullen. Ideaal dat dubbelzijdige papier dan is alles meteen prima afgewerkt van binnen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen