zaterdag 6 juni 2020

Dot & Do 76 (Bloemen)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu er 10 pakketjes van de hobbydotjes wachten om afgewerkt te worden ben ik gisteren aan de slag gegaan met nummertje 76. Op deze kaart heb ik een meegeleverd plaatje gebruikt. Om toch mijn klassieke manier van werken te behouden heb ik het patroontje extra uit gestanst met een mal van Crealies. Nog een kleine stempel van MD en de kaart was klaar.
Voor de andere 2 kaarten heb ik plaatjes gezocht in mijn eigen voorraad knipvellen. Op beide kaarten gestempelde wensen. Om voor een beetje afwisseling te zorgen heb ik bij deze kaarten de hoeken geponst (Vaessen). De kaart rechts is een enkel exemplaar met achteraan een standaardje.
 
De voorbeelden:
 
 

5 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt met je eigen persoonlijke toets. Heel leuk met die Crealies mal!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kleuren! Leuk om zo'n kaartje te krijgen toch?!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige rots kaarten Gerrie.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn hele mooie kaartjes geworden, leuk om er toch een Gerda kaart van temaken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze dots patroontjes zijn toch wel m'n favorieten ze zijn wat fijner dan gewoonlijk. Je uitvoering is zoals altijd beter dan het origineel en ook beter passende plaatjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen