zaterdag 20 juni 2020

Nieuwe kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren had ik het huis voor mij alleen. Ik had veel plannen maar er is uiteindelijk niet veel uit mijn handjes gekomen. Ik begin met een verjaardagskaart. Bovenaan een extra randje van Jenine. Het design papier is van Joy: Carpe Diem. De kleine jij mal en gestempelde wensen vond ik wel leuk bij elkaar passen. Als afwerking vlinders die ik uit een gestanste rand heb geknipt.
En toen bovenstaande kaart klaar was had ik nog een ideetje voor een condoleance kaart.
Zelfde ticket mal. Links een mooi plaatje van Mattie. Rechts een design papiertje van Precious Marieke: Winterflowers. Gestanste tekst van MD en 2 gestempelde vogeltjes. Als afwerking blauwe strass steentjes.


6 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie en verschillende kaarten heb je met deze mooie mal gemaakt. Wat leuk dat randje bovenaan de eerste kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten Gerda.
    Heel verschillend , maar mooi met deze mal .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk randje op je 1ste kaart, he zijn zo'n mooie, sierlijke randjes. Ik vind je kaarten weer heel erg mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt twee mooie kaarten met die ticketstans gemaakt Gerda. Ik dacht eerst dat je de bootjes gestempeld had. Heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten heb je gemaakt met de ticketmal Gerda. Blijft een mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten Gerda. Dit is een prima idee voor een condoleance kaart, ga ik onthouden, ze is supermooi.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen