dinsdag 20 oktober 2020

Kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ten gevolge van de corona crisis heeft de Belgische overheid beslist dat er dit jaar geen kerst- of wintermarkten mogen georganiseerd worden. Heb inmiddels mijn voorraad snoepdoosjes/cadeautjes netjes opgeborgen en hopelijk zijn we eind volgend jaar zover dat we terug min of meer normaal kunnen leven en dingen organiseren.

Op veel blogs die ik volg zie ik de ronde lay-out mal verschijnen, helaas heb ik te lang getwijfeld om ze aan te schaffen en misschien zal het nu ook niet meer lukken. Wat ik wel heb is een rechthoekige lay-out mal van Studio Light en de vierkante van Marianne Design. Gisteren en vandaag ben ik aan de slag gegaan met de rechthoek. Van dit ouder blokje van Maja: I Wish had ik nog wat restjes over, net genoeg om deze kaart te maken. Afgewerkt met de kerstroos van Joy.
En met de blokjes "Joyous Winterday" en "Home for the Holidays" eveneens van Maja heb ik nog 2 blauwe versies gemaakt.

Vandaag een rustig dagje, deze namiddag eens bekijken wat ik kan maken met de vierkante mal.






4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarteheje gemaKt me deze leuke rechthoekige vakjes mal.. erg leuk opgevuld met dit prachtige papier. Het zijn toppertjes Gerda. Ja jammer die corona gooit heel war roet in het eten... maar ziek worden is nog veel vervelender. Volgend jaar maar weer naar de markt zo als je schrijft. Hat ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deze vind ik ook geweldig! Door het mooie Maja papier is er niet veel extra's bij nodig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaarten.
    Mooi papier van Maja.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De corona brengt idd je plannen in de war maar gelukkig is je werk niet verloren. Deze mallen zijn even goed hoor en soms ook even moeilijk te vullen want het is toch veel passen en meten. Je hebt het er heel goed van af gebracht, mooie resultaten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen