donderdag 26 november 2020

Dot & Do 81 (Hoek Bloemen)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Door al het plakwerk van afgelopen zomer liggen er nu behoorlijk wat pakketjes die ik snel kan afwerken. Gisteren had ik in een paar uurtjes deze 3 kaarten klaar. Eerst alle oplegkaarten nog eens extra uit gestanst met een vierkante mal zodat ik mijn gebruikelijke manier van werken kon aanhouden. Het plaatje op de kaart links is het enige meegeleverde plaatje dat ik gebruikt heb. Bij deze kaart heb ik de hoeken geponst en het patroon in de andere richting gebruikt. Bij de kaart rechts zijn de 3 bloemen ingekleurd met een aquarelpotlood en in het hart van de bloemen een strass steentje.
En dit is nummertje 3 uit het pakketje. Een klein plaatje (Nel van Veen) en de wensen in het blauw gestempeld.
De voorbeelden:







5 opmerkingen:

  1. Zo heb je er snel een mooie serie bij, ze zien er top uit
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dot kaarten Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat werkt inderdaad lekker weg en ze zijn heel mooi geworden Gerda. Wat een priegelwerkje maar een heel mooi resultaat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke serie ,kaartjes met de dots.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed aan het plakken geweest met de dotjes! Je hebt er weer leuk je eigen draai aan gegeven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen