dinsdag 10 november 2020

Verjaardagskaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op internet zag ik een aantal mooie voorbeelden van deze ticketmal in combinatie met een borduurwerkje. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik zelf nog eens op een kaart geborduurd heb. Eerst een plaatje uitgezocht (een oudje van Nel van Veen) en daarna op zoek naar een borduurpatroon. Gevonden in Hobbydols 93/Steengoed borduren/Sjaak van Went. Ja, van deze Hobbydols boekjes heb ik er behoorlijk wat in huis en gebruik ze te laatste tijd veel te weinig. Een gestempelde wens en kleine goudkleurige dotjes voor de afwerking.
Heb ook nog een gelijkaardige mal van Action. Onderaan het linker paneel een klein randje uit een boekje van Anneke Radsma/Bijzondere Kerstkaarten. Het is geen kerstkaart geworden maar ook eentje voor een verjaardag. Afgewerkt met gestanste strik, gestempelde wensen, geponste vlindertjes en ook hier kleine goudkleurig dotjes.




3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, leuk dat je de naald en draad weer eens hebt vast gepakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee prachtige kaarten geworden Gerda. Mooie sierlijke modellen, frisse kleuren en fijntjes geborduurd. Hier zitten nogal wat uurtjes in maar het resultaat mag er zeer zeker zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel mooie kaarten, dat tweeluik is ook prachtig met dat mooie anemonenplaatje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen