maandag 3 mei 2021

Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De bloemenmand zag ik al veel passeren op het internet, dus kan ik niet achterblijven. Het was nog een heel gepriegel om alle bloemen mooi te schikken. Het achtergrondpapiertje is van een Action blok. Bloemen, mand en gestempelde wensen van Marianne Design.
Momenteel zit ik een beetje in een dip en is er niet veel waar ik vrolijk van wordt. Nergens zin in, hoofd niet kunnen leeg maken, slecht slapen. Het zal misschien even duren voor ik wat nieuws post.


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de leuke bloemen mand, ik heb deze klachten ook, zo niet leuk, sterkte
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de bloemen mooi geschikt in de mand Gerda! Het is een prachtige kaart geworden. Hopelijk snel weer wat lichtpuntjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemenmand Gerda.
    Hopelijk snel weer opgeknapt . Sterkte
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke bloemenkaart Gerda.
    Wat jammer om te lezen dat je je niet goed in je vel voelt, maar ik snap het wel, het is in deze huidige tijd erg moeilijk om moed te blijven putten en dingen te blijven zoeken om energie uit te halen. Ik duim dat je dat snel terugvindt.
    Veel sterkte
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige mand geworden Gerda. Leuk opgemaakt met de bloemen.zeker mooi. Moet er ook eens mee aan de slag... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat naar voor je dat je in een dip zit Gerda, hopelijk zie je snel weer wat lichtpuntjes want ik weet hoe het voelt. Je bloemenmand is een plaatje met die prachtige zelfgemaakte bloemen. Buiten komt ook steeds meer tot bloei, hoewel vandaag lijkt het herfst. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn mand is nog niet gevuld, die van u heeft mooie bloemen. Weldra na je eerste vaccin ziet de toekomst er weer wat rooskleuriger uit, nog even volhouden het kan alleen maar beteren.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen