vrijdag 21 mei 2021

Klein bedankje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Traag maar zeker raak ik uit mijn dip. Heb nog niet veel geknutseld, alleen dit kleine bedankje voor mijn vriendin waar ik altijd kan op rekenen als er iets moet ingepakt worden. Het idee voor dit cadeautje zag ik op het YouTube kanaal van Anneke Voskuijl 
Het design papier zijn nog restjes van het Muze pakket van Ciao Bella.  Achteraan op het handtasje een extra pocket met een label. Het cadeautje sluit met een magneetje en is gevuld met chocolaatjes. Normaal is dit doosje bedoelt voor Merci reepjes maar die had ik niet in de snoepkast. Er passen ook 4 van dit soort chocolaatjes in.
En dit had Sandra voor mij ingepakt.


6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je langzaam uit je dip krabbelt! Dit doosje ziet er schitterend uit met het mooie papier, en het lekkers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi doosje mooie papiertjes.
    Wat een leuke doosjes van Sandra.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi doosje, ik vind dit zo'n fijne stans, je hebt er heel veel mogelijkheden mee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een lief en mooi bedankje gemaakt Gerda. Fijn dat je langzaam maar zeker uit je dip geraakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk bedankje heb je gemaakt Gerda.D3 inpaksters zal er blij mee zijn... nog wat lekkers erin ook,. Fijn dat je weer uit je dipje komt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig voel je je al wat beter, nog effe volhouden en we krijgen ons normale leven weer terug. Je tasje is heel mooi geworden met die papiertjes, wat zijn die mallen toch geweldig en handig.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen