zondag 4 juli 2021

Hoera een meisje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na een aantal weken van stilte op mijn blog wegens mentale problemen waar ik traag maar zeker aan werk ben ik eindelijk opnieuw aan de knutsel. Heugelijk nieuws want er is een nieuw muzikantje geboren binnen onze muziekvereniging.
De ronde lay-out mal is zo leuk om mee te werken dat ik ze maar weer uit mijn mallen map heb gehaald. Het vakjes frame heb ik 2 keer gestanst, 1 keer uit gewoon cardstock en 1 keer uit glitterkarton. Design papiertjes en plaatje van Joy/Noor Design/Vintage Babygirl. Normaal personaliseer ik de kaart met de naam maar die is nog niet bekend. En de waslijn met babykleertjes (Marianne Design) mocht ook niet ontbreken. De kleertjes heb ik met foametape van 1 mm verhoogd aangebracht. Als extraatje nog een mini-strik op het mutsje.


5 opmerkingen:

  1. Schattige babykaart heb je gemaakt, zo leuk met het waslijntje er bij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze babykaart is prachtig geworden met de leuke layout mal. Je hebt alle vakjes heel leuk gevuld.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lief kaartje is dit geworden.
    Die ronde mal is echt wel een fantastisch mooi ding om wat mee te maken.
    Je hebt hem zo mooi ingevuld met allemaal leuke dingen.
    Heel knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig kaartje, blij te zien dat het beter met je gaat.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je die mooie mal heel leuk aangekleed, ik blijf dat moeilijk vinden. De waslijn is een echte blikvanger en de kleertjes zijn zo leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen