maandag 5 juli 2021

Huwelijkskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren was ik het grootste gedeelte van de dag alleen thuis. Ik had van mijn zoon en schoondochter een opdrachtje gekregen voor een bevriend koppel die in september gaan trouwen. In alle rust heb ik deze kaart gemaakt. Had veel ideetjes maar wou het ook niet te ingewikkeld maken.
Een mal van Action met bovenaan een randje van Joy. Het design papier is van Craft & You/Dream Ceremony 06, vorige week gekocht tijdens een opendeurdag van mijn favoriete knutselwinkel in België.
Het label dat in een gleuf geschoven kan worden is een setje van Crealies. Omdat het papier op zich al heel mooi is wou ik de kaart niet overladen met te veel versieringen. Om de privacy van het koppel te beschermen de namen onleesbaar gemaakt.




6 opmerkingen:

  1. wat een mooie en chique kaart met dit prachtige papier, erg mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een beauty. Heel mooi deze chique kaart Gerda. Groot gelijk om niet alles te bedekken en dat kaartje is al een heel leuk detail.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gerda, heb je gemaakt voor het toekomstige bruidspaar.
    Klopt het papier is op zichzelf al heel mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie kaart Gerda. Leuk model ik werk er ook graag mee. Het papier is prachtig. Slim om het zo mooi rustig te houden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een chique kaart met dat schitterende papier. Het bruidspaar komt er heel mooi op uit. Heel tof met het label in de gleuf! Meer heeft deze kaart ook niet nodig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad dat papier heeft niet veel nodig, de mooie mal en insteekkaartje is zeker voldoende.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen