vrijdag 6 augustus 2021

Kerstcadeautjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hopelijk zorgt corona er dit jaar niet voor dat de kerstmarkt in het plaatselijke rusthuis weer niet kan doorgaan. Deze week heb ik al mijn doosjes van vorig jaar nog eens bekeken en kwam tot de vaststelling ik er nog 4 tekort kwam om 100 doosjes te kunnen aanbieden. Op Pinterest kwam ik dit leuke ideetje tegen en ben ik 2 dagen bezig geweest om 4 exemplaren te maken. Het doosje is vastgeplakt op een label van Marianne Design (achteraan een standaardje zodat het geheel mooi blijft staan). Het design papier komt uit een 2 blokjes van Studio Light/Woodland Winter.
Heb ook nog een blauwe versie gemaakt met design papier van Studio Light/Snowy Afternoon.
De gesloten versie van het doosje sluit met een magneetje en er kunnen 4 Boni chocolaatjes in, in de open versie kunnen 4 Merci reepjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten