dinsdag 17 augustus 2021

Tower kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb mij ook gewaagd aan de Pinwheel Tower kaart aan de hand van het filmpje van Rachel Tessman

Dit is nog redelijk eenvoudig en als de kaart helemaal is plat gevouwen kan ze in een gewone envelop. Dit is de kaart helemaal plat gevouwen (achterkant en voorkant). Op het lege gedeelte op het paneel links kan nog iets geschreven worden.
Het design papier is van het mooie Bloomville pakket van Mintay.


Daarna ben ik begonnen een moeilijkere versie, de Tower Block kaart van Sam Calcott UK

Ook dit exemplaar kan plat verstuurd worden al is de creatie veel groter dan deze hierboven. Net als bij het andere werkje kan hier onderaan op het lege paneel nog een persoonlijke boodschap geschreven worden.
Voor dit werkje heb ik design papier van Jenine gebruikt nl.: Jenine's Mindful Art Collection PPJMA 03 en 04.

Voor deze Tower Block kaart zijn de mogelijkheden oneindig, je kan ze telkens op een andere manier afwerken. Van beide modellen heb ik al een begin gemaakt om het nog eens over te doen. Voor de Pinwheel Tower kaart heb ik de maten een beetje aangepast zodat ze een beetje groter wordt maar nog steeds in een genormaliseerd envelop kan.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten