dinsdag 19 juli 2022

2 nieuwe doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na de drukte met de kleinkinderen heb ik toch eventjes tijd gehad om een beetje te knutselen. Het zijn 2 nieuwe doosjes geworden, beide modelletjes gevonden op YouTube.

De uitleg voor het eerste exemplaar is te vinden bij StempelPünktchen. Voor de bodem en het deksel heb ik een mal gebruikt in plaats van zelf uit te tekenen en te knippen. Om het doosje te decoreren heb ik papiertjes gebruikt uit oudere blokjes van Studio Light: Woodland Winter. In het doosje passen 2 mini Pick Up koekjes.
Voor de uitleg van het tweede doosje kan je terecht bij Sally Stampers. Omdat mijn Mars reepje kleiner is dan wat de dame gebruikt heb ik de afmetingen moeten aanpassen. Het doosje is gemaakt met dubbelzijdig papier van Action. Geen extra versiering, vind het papier al druk genoeg.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes Gerda.
    Een mooi modelletje de eerste doosje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee hele mooie doosjes geworden. Knap werk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer prachtige doosjes geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hm het zijn weer van die 'lekkere' doosjes, hele leuke modelletjes !
    Groetjes uit (tot nu toe) 37°, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke doosjes heb je gemaakt Gerda, heel leuk om zo iets lekkers te geven en de doosjes krijgen daarna vast een mooi plaatsje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen