vrijdag 1 juli 2022

Tower Fold kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik kan weer een leuk modelletje van mijn to do lijstje schrappen. Op het YouTube kanaal van Taffy Crafting vond ik de uitleg voor deze tower kaart in afmetingen die passen in een gewone envelop, altijd handig in België qua portkosten.
Voor de decoratie heb ik restjes van een Stamperia pakketje gebruikt, ook het plaatje (dat ik met foamtape verhoogd heb aangebracht) komt uit dat zelfde pakket. De dame in het filmpje laat de kleine vlakken blanco, ik heb die ook allemaal een papiertje gegeven. Op het plaatje een leuke tekst gestempelt (MD) verder afgewerkt met een strik, een vlinder in chipboard en op de zijkanten enkele waterdrops.

Dit wordt voorlopig mijn laatste post. Vanaf vandaag doen we 2 weken veel opvang van de kleinkinderen, daarna zijn we aan wat rust toe. Er ligt ook nog een knipopdracht te wachten voor vriendin Eri die ik met heel veel plezier help. Ik weet de komende tijd mijn dagen dus goed te vullen.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Gerda.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wij hadden deze prachtige kaart al in het echt gezien, nu met de prachtig bij kleurende strik is het helemaal af! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ze is heel mooi van kleur en een leuke stempel. Het is echt ook een meerwaarde dat je ook alle kleine vlakjes bekleedde met dat mooie papier. Dat model staat hier ook op de wachtlijst.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model kaart heb je gemaakt. Een echte uitdaging. Het is je heel goed gelukt om er een prachtige kaart van te maken. Veel plezier met de kleinkinderen en succes met de knip opdracht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk model je hebt er ene schitterende kaart mee gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen