vrijdag 5 april 2024

Fijne verjaardag

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een tijdje geleden kon ik van vriendin Eri haar leuke schoenenmal lenen. Heb dan maar een hele schoenenwinkel (10 paar) gestanst 😉 Gisteren ben ik voor mijn eerste kaart met deze mal meegelift met een voorbeeld van haar. Uiteraard niet klakkeloos nagemaakt 😊 alle eer voor deze lay-out gaat naar Eri.
De gebruikte design papiertjes komen uit verschillende blokken van verschillende merken. Verder spreekt de kaart voor zich. Er zit al een volgende in de pijplijn met een eigen ideetje. Tot..........

8 opmerkingen:

  1. Oooh deze paarse schoenen zijn ook prachtig. De kaart is heel mooi geworden. Je hebt alkes weer perfect gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je ook bij Eurika schoenen gaan kopen.
    Ze zouden er best vandaan kunnen komen, want daar is keuze in overvloed.
    Prachtig dit paars exemplaar.
    Vorige week zaterdag ben ik er nog geweest, alsook bij Annebel.
    En vandaag mocht ik mijn 2 ingekorte broeken gaan afhalen bij Annebel.
    Daar kom ik regelmatig inkopen doen.
    Op de terugweg nog even bij Magda binnen geweest.
    Allemaal winkels die voor jou vast ook niet onbekend zullen zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij kunt wel even vooruit met schoenen.
    Maar je kaart met de schoenen iis super leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een paar hippe schoenen gemaakt in deze paarse kleur. Leuk met het lavendelboeket! Ik kijk uit naar de volgende!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk deze paarse schoenen met lavendel. Eri heeft er mij ook mee geïnspireerd, nu nog tijd vinden. Jij kunt in elk geval even vooruit Gerda :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart met de toffe schoenen. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met deze hippe wandelschoenen, leuk met de lavendel erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh je hebt nu je eigen schoenwinkel, zijn het allemaal zo’n hippe schoenen als deze ? Leuke kaart geworden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen