vrijdag 12 april 2024

Plechtige Communie

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Bij de bestelling van 2 kaarten zat ook een communie kaart. Vorig jaar kreeg ik van vriendin Annie een heel leuk cadeautje nl. een stempel van Julie Nutting. Ik was meteen verliefd op dit soort stempels. Daarna ben ik zelf op zoek gegaan om er nog een aantal aan te schaffen en kon ik mijn gading vind bij Craftelier. EĆ©n van deze stempels kwam goed van pas voor de communie opdracht. Het is mijn eerste poging om een kaart te maken met een Julie Nutting doll. Het is zo leuk om te doen, het aankleden van het figuurtje en dan aan de slag om een kaart te maken.
Het is een slimline label kaart geworden met allerlei toffe items van verschillende merken. Ben heel blij met het resultaat šŸ˜‰ De designpapiertje komen uit allerlei blokken van Action. Restjes die te klein zijn om nog iets anders mee te doen. Voor alle zekerheid had ik het popje 2 keer gestempeld, de andere afdruk zal binnenkort vast en zeker op een andere creatie te zien zijn.

8 opmerkingen:

  1. Oh dat doet me denken aan de aankleedpoppetjes van vroeger met die flapjes. Van papier. Zo leuk vond ik die als kind. Erg mooie kaart Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een geweldig mooi label geworden met deze leuke stempel. Erg mooie Aangekleed. Leuke kleurtjes. Past leuk op zo’n label. Succes met de volgend3 kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi communie kaartje Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige communie kaart. Leuk gedaan met de tag op de achtergrond.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die is wel heel goed gelukt, prachtige kaart en perfect voor die leeftijd.
    Zonnige groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een hele mooie communiekaart geworden in deze mooie vrolijke kleuren.

    Fijn, creatief weekend!

    Creatieve groet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, je kaart met deze jongedame is superleuk geworden. Je hebt er heel toffe details bij gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een mooie kaart voor deze gelegenheid, heel mooi gemaakt en wat een gave stempel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen