zaterdag 22 april 2017

Eerste communie

Woensdag kreeg ik de opdracht om 2 kaarten te maken voor een 1ste Communie. Na veel probeersels is het uiteindelijk gelukt om iets te maken waar ik tevreden over ben. Af en toe heb ik van die momenten dat niets lukt en dat ik veel papier verpruts. Ik heb veel mallen die nog in de verpakking zitten dus daar maar mee aan de slag gegaan. De gebruikte knipvellen (Snoesjes) zijn van een aantal jaren geleden maar uiterst geschikt voor dit thema. Ook het scrap papier komt uit de oude doos. Op de blauwe kaart heb ik de tekst met losse letters van een stickervel uitgewerkt. Deze kaart is afgewerkt met een paar extra vlinders, een strik en strass steentjes.
Op mijn tweede werkje heb ik een tekst gemaakt op de computer en uitgeprint. Deze kaart is afgewerkt met 3 kleine eendjes en een ballon.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allebei super Gerda! Heel toepasselijk voor de communie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 2 prachtige kaarten Gerda. Ze zijn beide super de sup mooi gemaakt. Heel leuk voor kinderen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen