vrijdag 19 mei 2017

Bestelling afgewerkt

Vandaag eindelijk tijd gevonden om mijn bestelling af te werken. Als eerste een kaart voor een jongetje dat 2 wordt. Ik heb al een hele voorraad washi tape verzameld maar doe er zelden iets mee tot ik gisteren een leuk ideetje tegen kwam op Pinterest. Vond ik meteen geschikt om aan het werk mee te gaan. Voor de naam heb ik een alfabet van Joy gebruikt, 2 keer gestanst (in geel en blauw). De ballonnen en de tekst zijn stempels van MD. En een leuk Snoesje paste ook wel op deze kaart. Met de wiebelrand getekend uit de losse hand was deze creatie helemaal klaar.
Als laatste in deze opdracht een kaart om jonge ouders te feliciteren met de geboorte van hun zoon. Juul is ongeveer een week geleden geboren. Achter de rand 2 labels. Op het ene label staat de naam en geboortedatum van de baby, op het ander label de tekst: Hoera het is een jongetje. Scrap papiertjes van Leanne Creatief. Een Moreheadje mocht hier zeker niet ontbreken.

Heb inmiddels al een andere opdracht gekregen, ik moet dus aan de gang blijven om alles op tijd klaar te hebben. 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke felgekleurde kaart voor dat kleine mannetje! Tof dat je bij deze kaart washi tapejes hebt gebruikt.
    Ook je babykaart is er één alla Gerda! Heel mooi met de persoonlijke labels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen