maandag 15 mei 2017

Voor een kleuter

Deze kaart is onderdeel van mijn grotere bestelling waarvan ik nu nog 2 kaarten moet maken. Op dit werkje een hobbydot patroontje uit Hobbydols nr 165: Hobbydotten met voorjaarskleuren van Margriet Schulenberg. Omdat de kaart voor een jongen is heb ik de kleuren van de dotjes veranderd en waar ik de driehoekjes en de sterretjes heb gekleefd zijn dat op het originele patroon bloemetjes. De naam van de kleuter moest op de kaart verwerkt worden, daarvoor heb ik een alfabet van Nellie Snellen gebruikt. De wensen staan op een apart label dat achter de witte laag schuift. Plaatje is van Don & Daisy.

1 opmerking:

  1. Een heel leuk en vrolijk kaartje voor een klein jongentje! Leuk dotpatroon en kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen