zondag 21 januari 2018

Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu ik weer voor mezelf kan knutselen heb ik aan de hand van dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=EeuvTIdXsI8&t=188s deze kaart gemaakt. Soms heb je van die malletjes die je leuk vind, koopt en ja wat doe je er dan mee. Van deze serie van Crealies heb ik de cirkels, vierkantjes en hartjes. Helaas nog niet veel gebruikt. Dit ideetje vond ik zo leuk dat ik het vandaag heb uitgewerkt. Het scrap papier is van een blok van Boekenvoordeel: Beach Life. Plaatje van Tiny en afgewerkt met een extra bloem (MD), banner en strass steentjes.

4 opmerkingen:

  1. Dit idee heb je prachtig uitgewerkt! Leuk om de bloem uit het plaatje terug te laten komen met een stans!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je ringen hebt verwerkt, je kaartje is echt super,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat is die mooooooi geworden, dat is echt wel een goed idee om die cirkels te gebruiken. En je hebt ook mooi buiten de lijntjes gekleurd met die grote bloem, super !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart ,heel leuk met de cirkels .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen