zaterdag 20 oktober 2018

Probeersel

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ben nu volop bezig met de voorbereidingen voor mijn knutselweekend in november. Dan probeer ik zoveel mogelijk pakketjes te maken met alle materialen voor de desbetreffende kaart. Als het dan zover is hoef ik niet na te denken welke materialen ik meeneem.
Dit ideetje wou ik eerst één keer volledig afwerken voor ik nog meerdere maak op dezelfde basis. Heb nog veel van dit soort plaatjes en deze mal vond ik wel geschikt. Ik werk heel graag in serie en maak dan bijvoorbeeld 5 stuks van eenzelfde lay-out maar werk iedere kaart anders af. Omdat ik over dit eindresultaat wel tevreden ben kan ik deze serie verder uitwerken. Behalve de banner van Crealies zijn alle andere gebruikte mallen van MD.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, en helemaal in "Gerda" stijl. Ik ben benieuwd wat je nog meer in serie gaat maken. Je gaat in ieder als een speer het knutselweekend daar ben ik zeker van:-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dit je 'probeer' kaart is dan ben ik al benieuwd naar de rest van de serie. Dat gaat zeker een heel productief weekend worden. Mooi gedaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie probeer kaart heb je gemaakt, ik had deze stans ook, maar kon er niet echt mee uit de voeten, jou is dat prima gelukt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart ik hou van deze kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtuge kaart Gerda. Kan handig zijn om meerder kaarten te maken als je toch eenmaal bezig bent. Hief je niet iedere keer na te denken.... ik ben nu met babykaarten bezig ook een serie en dan iedere keer met ander papier. Wel handig... het gast vast goed komen met je knutsel weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart !
    Leuk die rietstengels erbij !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen