donderdag 18 oktober 2018

Van harte beterschap

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Over een paar weken moeten zowel mijn broer als mijn schoonzusje (zijn vrouw dus) geopereerd worden. Om hen een beetje op te beuren heb ik voor elk een kaart gemaakt. Voor mijn broer deze kaart met kikker. De kikker heb ik ooit gestanst tijdens een knutseldagje en nu eindelijk kunnen gebruiken. Lay-out van de kaart gezien op het blog van mijn vriendin Eri. Scrap papiertjes zijn van een al ouder pakketje van Leanne de Graef. Verder spreekt de kaart voor zich.
Voor mijn schoonzusje heb ik dit doosje gemaakt. Zij is iemand die echt van bloemen en vlinders houd. Het doosje is gemaakt met een mal van Crealies en het idee om de schotjes op verschillende hoogtes te plaatsen is ook te vinden op het blog van Crealies.
Foto's genomen van alle kanten. Het scrap papier is van een MD blok: Country Flowers.
Hier en daar nog wat extra vlinders aangebracht.




3 opmerkingen:

  1. Met die lay out kun je alle kanten op, ik zal hem zeker nog vaker gebruiken. Je bloemendoosje is supermooi met het papier en de vlinders. Leuk gedaan die schotjes in verschillende hoogtes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie opkikker kaart, daar past de kikker prima bij, het bloemendoosje is echt prachtig
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ik je ken ben je weer een vooruitziende vrouw, daar kan ik nog wat van leren. Je opkikker is heel schattig en toch is het een mannelijke kaart. Het doosje heeft een heel mooi papiertje gekregen en de vlindertjes zijn prachtig !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen