zaterdag 2 maart 2019

Secret messege card (kerst)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De afgelopen dagen heb ik aan mijn eerste kerstkaart van dit jaar gewerkt. Daarvoor heb ik handig gebruikt gemaakt van Jenine haar workshop:
https://www.youtube.com/watch?v=tpG3IrQqRdA&t=5s  Zij sluit haar kaart met een lint, ik heb voor magneetjes gekozen. Ik heb wel de afmetingen van de kaart en de verdeling van het mechanisme veranderd. Om te begrijpen hoe het mechanisme werkt kijk je best eens naar het filmpje, veel te moeilijk om uit te leggen.
Het scrap papier is van Pion (Winter Wonderland), een serie van 2018. Een oude randpons (Martha Stewart) uit de kast gehaald, de bloemen is (als ik me niet vergis) een mal van Joy.

Dit is de voorkant van de kaart als hij gesloten is.
Doe je de kaart open krijg je dit te zien.
In de pocket 2 labels (Crealies).
Als je het mechanisme gebruikt komt er een verborgen gedeelte te voorschijn.
Heb mijn best gedaan om alles een beetje duidelijk in beeld te brengen.
Op de voorkant van de kaart heb ik bewust geen tekst geplaatst om dat er in de binnenkant Engelstalige quotes staan. Het is de bedoeling dat ik mijn persoonlijk boodschap op één van de labels schrijf.
 
 
 
 
 
 



6 opmerkingen:

  1. Wow, Gerda wat een prachtig project! Het ziet er aan alle kanten super uit! Je hebt je de afgelopen weken echt uitgeleefd met die bewerkelijke creaties. (Ook die van Noa) TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Gerda, wat een SCHITTERENDE creatie, veel werk lijkt mij, maar het resultaat mag er zijn. Degene die ´m in ontvangst mag nemen is een bofkont.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Gerda, dat zou ik echt niet kunnen en jij bent daar een ster in, echt super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda met heel mooie papier!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer een mooi projectje, het papier is daar wel ideaal voor met die teksten en plaatjes. Heel mooi geheel.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende Gerda. Wat heb je alles mooi gecombineerd. een superkaart is het geworden. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen