zaterdag 9 maart 2019

Veel geluk samen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren heb ik ook nog voor een leukere gelegenheid een kaart gemaakt. Eén van de leerkrachten van onze muziekvereniging gaat volgende maand trouwen. Naast het les geven bespeelt hij uiteraard ook zelf een instrument nl trompet. In mijn voorraad knipvellen vond ik dit mooie plaatje van LeSuh.
De vierkante ticketmal nog eens gebruikt, ze blijven leuk om mee te werken. Het scrap papier is van Craft & You: My Wedding. Gestempelde wensen en afgewerkt met strass steentjes die ik voor de verandering eens diagonaal geplaatst heb.
Na een tip van mijn vriendin Annie heb ik aan de achterkant een stuk cardstock geplakt en het gerild net onder het middelste deeltje van de mal, nog een extra scrap papiertje om het mooi af te werken. Op deze manier blijft de kaart heel goed staan en het is makkelijker dan er een tent kaart (wat ik in het verleden een paar keer heb gedaan) van te maken.
 

3 opmerkingen:

  1. Mooi om zo dit model te laten staan Gerda. Het is een prachtige kaart geworden. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is mooi geworden, dat achtergrondpapiertje past perfect bij het plaatje, prachtig geheel. Ook knap hoe je de strassteentjes plakte en de achterkant afwerkte.
    Zonnige maar winderige (buiten he) groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is helemaal weer een "Gerda" kaart! Hij ziet er prachtig uit met dit mooie papier en plaatje. En de kaart blijft prachtig staan! TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen