woensdag 13 maart 2019

Voorraadje kikkers

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Van mijn vriendin Eri heb ik momenteel de kikkermal in bruikleen. Vandaag heb ik dus een voorraadje kikkertjes gestanst zodat ik de mal tijdens ons knutselweekend in april terug kan inleveren. Bovenaan een vrouwelijke versie met leuke gebloemde broekjes en onderaan de mannelijke versie met stoere jeans broekjes. Voor de oogjes en de mond heb ik hobbydotjes (16 en 18) gebruikt (vond ik handiger dan die mini items van het malletje) en de kikkertjes hebben ook een neusje gekregen.
Het zal een beetje stil worden op mijn blog omdat ik ga proberen om toch al kaarten uit te werken en in pakketjes te steken om me te nemen naar het knutselweekend over een paar weekjes. Is altijd handig en op die manier moet er niet over nagedacht worden wat in de knutseltrolley moet. Als ik toch wat te showen heb krijgen jullie het vanzelf wel te zien.

3 opmerkingen:

  1. Dat is alvast een leuke bende die je daar bijeen gestanst hebt. Nu ben ik al heel benieuwd naar je creaties hiermee. Het zal zeker weer een productief weekend worden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze leuke kikkers kun je al heel wat kaarten voorbereiden! Goed idee om voor de mond en ogen hobbydotjes te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry Gerda, ook jij bent plotseling uit mijn leeslijst verdwenen, ik ga je weer toevoegen,
    De kikkertjes zijn leuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen