dinsdag 9 april 2019

Bedankje (secret message card)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na een heel leuk knutselweekend in Winterswijk (Nederland) ben ik sinds gisteren weer thuis. Heb alle kaarten die ik had voorbereid kunnen afwerken maar ik start mijn nieuwe post met het bedankje dat ik gemaakt heb om mijn lieve vriendin Eri te bedanken omdat ze steeds bereid is om de lange rit naar ons knutselhuisje te doen. Voor deze kaart heb ik de workshop van Jenine gebruikt:
https://www.youtube.com/watch?v=tpG3IrQqRdA&t=1988s
Heb geprobeerd om alles zo goed mogelijk in beeld te brengen. De gebruikte scrap papiertjes zijn van verschillende Studio Light blokjes: Romantic Botanic, Celebrate Spring, Home & Happiness.
Verschillende gestempelde teksten en op de labels (Crealies) heb ik ze zelf geprint. 

 
Als extraatje heb ik ook nog een doosje gemaakt met mijn Envelop Punch Board en gepimpt met dezelfde scrap papiertjes. Het doosje sluit met een magneetje en de bloem is gemaakt met een mal van Crealies.
 
 

 
 

 

5 opmerkingen:

  1. Nogmaals dank voor deze schitterende kaart, en het doosje met lekkers! Het staat hier te pronken op de kast!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk maar het resultaat mag er zijn, prachtig hoor en lees dat Eri er heel blij mee is, daar doe je het voor!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en een heel mooi doosje, Eri was er blij mee lees ik hier boven,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart en doosje! Echt prachtig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het natuurlijk al gezien maar blijf het prachtig vinden, er was wel wat werk aan. Eri zal het wel allemaal heel erg gewaardeerd hebben, zij verdient dit ook.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen