maandag 15 april 2019

Dot & Do 56 (Rozen)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Tijdens mijn knutselweekend heb ik ook een aantal Dot & Do pakketjes afgewerkt. Voor alle duidelijkheid, de dotjes waren al een hele tijd geleden geplakt. Moest alleen nog bedenken wat ik verder met de kaarten ging doen. Op de bovenste kaart heb ik een meegeleverd plaatje gebruikt, voor de andere kaart heb ik een plaatje van mijn favoriete merk (LeSuh) gebruikt. De 3de kaart heb ik al in een vorige post (De tijd gaat voort...) laten zien. Bij deze 2 werkjes zijn de bloemen ingekleurd met aquarel potloden. De gestempelde wensen maken de kaarten helemaal af.
 

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Gerda! Leuk dat he de bloemen gekleurd hebt. Ik heb deze helemaal niet gezien tijdens het weekend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 2 hele mooie dotkaarten geworden, leuk dat je de bloemen ingekleurd hebt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dotkaarten heb ik zelf nog nooit gemaakt.
    Ik zou zelfs niet weten hoe ik daar moet aan beginnen.
    Werkt dat met een patroontje ofzo ?
    Wel heel mooi, vooral wanneer het motiefje ingekleurd is.
    Mooie bloemenplaatjes erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Gerda. Leuk om zo de dotjes te gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen