zondag 28 april 2019

Geboorte kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag show ik 2 kaarten voor een geboorte. Gemaakt met een DDBD mal en deze video:
https://www.youtube.com/watch?v=xy45HGyVgF8
 
Voor beide kaarten heb ik hetzelfde blok scrap papier gebruikt nl: Joy/La Vie est Belle/Little miracle. Dit zijn ook weer 2 werkjes die ik had voorbereid om af te werken tijdens mijn knutselweekend.
 
In de video hebben ze achteraan nog een pocket gemaakt met een groot label waardoor de kaart nog een stuk hoger werd. Omdat het zonder die extra al een grote kaart is heb ik ervoor gekozen om dit niet te doen.
 


3 opmerkingen:

  1. Olala die zijn weer schitterend. Heel netjes afgewerkt zoals we van je gewoon zijn, super kaarten. Zoals je zelf al aangaf vind ik de DDBD-mallen een tikkeltje te groot om goed te zijn.
    Fijne zondag, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige en schattige babykaarten, leuk model, ik hou ook niet zo van die hele grote kaarten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei geweldig mooi geworden! Tof al die leuke details die je erbij hebt gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen