donderdag 21 november 2019

Cadeautjes (geboorte)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na alle dot kaarten ben ik vandaag op post met iets helemaal anders. Leuke doosjes voor een geboorte. Gemaakt met een DDBD mal en gevuld met 2 paar sokjes. Alles wat ik nodig had, had ik thuis al voor gesneden en uit gestanst. In eerste instantie had ik het opstaand gedeelte als pocket bedoeld maar eenmaal thuis vond ik het toch niet zo mooi met die bingo-kaartjes. Dus heb ik alle kaartjes weggelegd voor een volgend project en het scrap papier volledig vast geplakt.
 
De plaatjes, papiertjes en labels zijn van Noor Design/Joy Crafts/Vintage Baby boy en girl.
 
Alle papiertjes zijn bewerkt met Distress Ink, en bij 1 doosje heb ik een blister met kraaltjes gebruikt.
 
Eindelijk heb ik ook de bevestiging binnen voor de kerstmarkt in het rusthuis van mijn woonplaats, deze cadeautjes gaan dan ook mee met alle andere knutsels die ik gemaakt heb.
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave cadeautjes zijn dit geworden Gerda! Leuk zo in een jongens en meisjes versie. Hopelijk zijn de mensen in het rusthuis ook zo enthousiast voor al je leuke doosjes en kaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn hele mooie doosjes geworden Gerda. Leuk model en mooi uitgewerkt. Succes vast voor de beurs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zij dit mooie doosjes, leuke plaatjes heb je gebruikt. Ik hoop dat je goed gaat verkopen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie schattige doosjes en ook nog met een verrassing erin, leuk bedacht.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen