woensdag 5 augustus 2020

Jij verdient een bloemetje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik al terug met een nieuwe kaart. Voor het overlijden van mijn moeder is er danig heen en weer gependeld tussen ons huisje en het rusthuis, maar er was af en toe ook tijd om te knutselen, vooral dan om mijn gedachten op iets anders te focussen. Na dat ik deze leuke mal van Lawn Fawn had aangekocht en het in eerste instantie niet helemaal lukte met het draai gedeelte ben ik blijven oefenen.

Dit is de eerste kaart waar alles mooi werkt. 
Het design papier is van Craft & You/Bellissima Rosa.
Op één van de velletjes staat de dame afgebeeld die ik achter de iris verstopt heb.
Het kleine woordje van de Jij mal met 1 van de bijhorende teksten als wens. Voor de afwerking een strik met bloem.


4 opmerkingen:

  1. Allereerst nog gecondoleerd met het overlijden van je moeder Gerda. Je zal nu zeker wel een zware tijd doormaken en dan kan het inderdaad fijn zijn om je gedachten te verzetten met knutselen.
    Ik vind dat je een hele mooie kaart gemaakt hebt. Verrassend met dat draaibare gedeelte waar die mevrouw achter zit. Echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd Gerda met het overlijden van je moeder. Heel veel sterkte ermee. Inderdaad kan knutselen een fijne afleiding geven.je kaart is een topper. Nog veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met het overlijden van je moeder...het is, op een kind, na het ergste waar je afscheid van moet nemen in je leven. Mijn moeder is al 20 jaar dood en er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet heel even aan haar denk...sterkte met dit verlies!
    Je kaart is super en wat een leuk model. Ik snap dat het lastig was, het ziet er heel ingewikkeld uit...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oefening baart kunst zeggen ze toch, jij zal het nu al wel kunnen. Goed idee om de dame in de iris te zetten, prachtig geheel trouwens.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen