dinsdag 4 augustus 2020

Kerstknuffels/Speciaal voor jou

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik blijf hoop houden dat er in december een kerstmarkt zal georganiseerd worden. Daarom blijf ik ook doosjes maken. Dit modelletje heb ik al een keer laten zien. De video is te vinden bij Crafty Caroline.
 
In totaal heb ik van dit modelletje 5 exemplaren gemaakt met scrap papier van verschillende Action blokken en ook al beslist welk snoepje er in gaat. Het is een redelijk groot doosje, er kunnen 2 pakjes in van de koekjes op de foto. Over de afwerking denk ik niet te veel na, overwegend hetzelfde label met tekst en geponste bloem (Nellie Snellen).
 
Later vond ik op YouTube een mini versie van dit doosje. Zo schattig dat ik het niet kon laten om er ook een hele serie (10 stuks) van te maken. De werkwijze bij Flutterby Heidi is een klein beetje anders dan de grotere versie.
   
In deze mini doosjes kunnen 4 van deze Merci chocolaatjes in, lekker !!!
Tot de volgende keer.




4 opmerkingen:

  1. Hele mooie doosjes.
    Je hebt al een mooi voorraadje.
    Tja of we op die kerstmarkt nog kunnen rekenen ???
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie doosjes Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga met je mee hopen dat er een kerstmarkt komt...het zou zo jammer zijn als je al die schattige doosjes nog een jaar in de kast moet zetten. Ze zijn weer super!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim voor je dat de kerstmarkt zal doorgaan, het zou zonde zijn voor al je doosjes als ze nog een jaartje in de kast moeten blijven. Deze zijn ook heel mooi met die effen onderkanten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen