vrijdag 15 oktober 2021

Kaarten knutselweekend (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik met de rest van mijn kerstkaarten gemaakt tijdens het superleuke knutselweekend in Winterswijk. Net als bij mijn vorige post laat ik de kaarten voor zich spreken, ook deze zijn allemaal in serie gemaakt.
Bij de schudkaarten rechts heb ik overschotjes van mijn Diamant Paint steentjes gebruikt als schudmateriaal.

En als laatste in het rijtje nog een aantal klassiekertjes met oude 3D-plaatjes van Nel van Veen. Het raster heb ik telkens 2 keer gestanst. Bij het onderste raster heb ik de blokjes die er niet vanzelf uit vielen laten zitten (zo heb je telkens een ander resultaat), bij het bovenste raster heb ik alle blokjes er uit gehaald. Op die manier krijgt het raster een beetje diepte wat ik wel mooi vind.
De kerstkaarten voor eigen gebruik heb ik al allemaal uitgezocht en apart gehouden maar denk dat ik nu wel voldoende voorraad heb om de mensen een mooie keuze aan te bieden op de kerstmarkt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten