maandag 18 oktober 2021

Voor onze zoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In november van dit jaar is de laatste persoon (onze kleindochter Roxan) jarig. Daarvoor heb ik een tijd geleden al een kaart gemaakt. De eerste in 2022 is onze zoon want die is namelijk jarig op 1 januari. Voor hem heb ik dit project uitgewerkt aan de hand van een video van Anneke Voskuijl. Ik ben grote fan van haar creaties en volg haar blog en YouTube kanaal. Hier gaan we dan.

Voor dit boekje/kaart heb ik opnieuw het mooie papier van Stamperia: "Around The World" gebruikt. 2 foto's van de voorkant, de kaart kan (mocht het nodig zijn) volledig plat verstuurd worden.
 
Dan gaan we over naar de binnenkant van de kaart: 1ste pagina.
 
2de pagina.
 
3de pagina.
En als laatste de achterkant en een totaalbeeld van de kaart en alle labels.
 
Hier en daar heb ik leuke quotes uit een blokje van Jenine geplakt. Nu ga ik op zoek naar een nieuw en leuk project om de rest van het design papier in een andere creatie te verwerken.

5 opmerkingen:

  1. Wow, wat heb je dit project prachtig uitgewerkt! Er is zoveel te zien dat ik heen en weer blijf scrollen! Top gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow jij gaat als een speer, je zit al in 2022. Ja Anneke maakt altijd supermooie projecten en jij hebt dit schitterend uitgevoerd met mooie papiertjes en zoals altijd heel net werk. Iwan gaat hier heel blij mee zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie, mooie papiertjes, zoveel moois te zien.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boekje is dit geworden. Superleuk gemaakt Gerda. Dit valt vast goed in de smaak. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie heb je gemaakt, zoveel te zien, wat zal je zoon daar blij mee zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen