woensdag 1 februari 2023

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze kaarten zijn met de 'Twisted Ribbon Techniek' gemaakt, ook weer ideaal om restjes te verwerken. Voor de eerste creatie heb ik een filmpje van Terri Ganies gevolgd.  De bloem en blaadjes zijn van SU waar ik de onderste laag uit vellum heb gestanst. Tekst van Card Deco.
Voor de andere kaart was YouTube ook weer een grote hulp op het kanaal van Lorraine. Persoonlijk vond ik deze uitleg makkelijker. Op deze creatie een 3D plaatje van Marieke, zelfde tekst en mini strass steentjes voor de afwerking. Alle restjes desing papier komen uit hetzelfde pakketje van Craft O'Clock: Creative Reverie.
Ik heb nog een aantal 'Twisted Ribbon' stroken voorbereid en daarmee is heel het pakketje design papier opgebruikt.

3 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaarten met deze techniek.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sterkte kaarten. Ziet er leuk uit met de strookjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke techniek, lijkt me best wel lastig, hele mooie kaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen