maandag 13 februari 2023

Ik wens je......

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op deze kaart heb ik nog wat labels van het Japanese Beauty pakket gebruikt. Omdat ik niet genoeg design papier meer had ben ik op zoek gegaan naar iets anders en dat vond ik in een pakketje van Craft O'Clock: Painted by the Wind.
Op de pocket (mal van SL) een detail uit het mooie design papier. Daarin 2 labels. Voor de afwerking een gestempelde wens (MD) en 2 geponste bloemen van Nellie Snellen die mooi glanzen door de glossy accent.

Nu gaat het wat stiller worden op mijn blog. Het is weer bijna zover om een weekje te gaan knutselen in Nederland en ik heb alleen deze week om mijn voorbereidingen te doen. Tot de volgende.................

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaart. D3 basiskaart vind ik alleen al zo mooi.Leuk gemaakt met deze mooie materialen.veel succes met je voorbereidingen.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie slimline kaart en leuk gedaan met die labels. Leuk vooruitzicht om een weekje te gaan knutselen Gerda. Succes met de voorbereidingen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige slimlinekaart Gerda.
    Mooi in deze kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart, je hebt mooi bijpassend papier bij de labels gevonden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie slimline card heb je gemaakt, leuk met de pocket en labels,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met die hele mooie basismal, wij hebben tegenwoordig veel dezelfde mallen. Dan ga je nu zeker tegen 100 per uur aan de voorbereidingen, succes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige slimline kaart mooie papiertjes. Succes in Nederland en heel veel plezier. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen