dinsdag 12 december 2023

Laatste kerstkaart van dit jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik laat voor dit jaar nog 1 kerstkaart zien. Vorige week heb ik tijdens een knutseldagje met vriendinnen advies gevraagd voor de afwerking omdat ik de kaart zonder de extra items heel kaal vond en zelf niet goed wist hoe het nu verder moest 😉
Tijdens dat knutseldagje heb ik de ski's en skistokken gestanst, heb ik zelf niet. En het advies van een slee met pakjes vond ik super. De cadeautjes heb ik uit het design papier geknipt. Dikke merci aan mijn knutselmaatjes voor de ideetjes. Deze kaart kan op de valreep nog mee naar de komende kerstmarkt in WZC Gildentuin te Malderen. Zaterdag staat het te gebeuren.

4 opmerkingen:

  1. Leuke winter trapjes kaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi model en papiertjes. Een hele mooie kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt dat leuke model, met wat advies van je hobbymaatjes, heel gezellig gedecoreerd Gerda. Het is een plaatje. Veel plezier vast op de kerstmarkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart geworden! Veel succes zaterdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen