woensdag 13 december 2023

Voor onze zoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor onze zoon die jarig is op 1 januari heb ik deze kaart gemaakt. Het plaatje vond ik op Pinterest en vond ik heel toepasselijk omdat hij door heel hard te werken zich heeft opgewerkt van arbeider tot bediende. We zijn heel trots op hem.
Het plaatje heb ik gestanst met een mal van Stampin' Up en daarna terug in elkaar gepuzzeld. Helaas gingen er een paar dingetjes fout en die heb ik kunnen verdoezelen met zijn naam en de smiley aan de rechter kant van het plaatje 😉

Dit wordt mijn laatste bericht van dit jaar. Ik ga een blogpauze inlassen om werk te maken van een aantal opdrachten waaronder een bestelling van 80 doosjes. Ook al ga ik een tijdje zelf geen nieuwe berichten plaatsen ik blijf jullie blogs wel volgen.

VOOR IEDEREEN ALVAST FIJNE FEESTDAGEN GEWENST EN EEN CREATIEF 2024


5 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart. Heel mooi effect geeft die mal! Succes met al die doosjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor je jarige zoon.
    Mooie mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke en stoere mannenkaart heb je gemaakt, wat een leuk plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie stoere mannenkaart. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, stoere mannenkaart Gerda . Leuk om het plaatje terug te puzzelen. Jij ook hele fijne feestdagen en een mooi en vooral gezond 2024.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen