woensdag 6 december 2023

Nieuwe condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn eerste kerstverkoop is redelijk verlopen. Er waren veel afwezige gepensioneerden door ziekte of om een andere reden maar degene die gekocht hebben waren heel enthousiast, vooral over de verschillende soorten cadeautjes. 16 december nog een kans in het WZC De Gildentuin in Malderen.

Deze serie had ik nog niet geshowd.
Ik vind dit een hele leuke techniek en de mogelijkheden zijn oneindig. Van iedere tekst heb ik 2 kaarten gemaakt, allemaal op dezelfde manier afgewerkt. De handige strip mallen van MD komen hier goed van pas, hoef je zelf geen stroken te snijden, mal door de machine en klaar.

3 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle condoleance kaarten.Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze serie is inderdaad heel geschikt als condoleance kaart. Mooi gedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerda je gelooft het niet wij denken dikwijls hetzelfde, alleen voer jij het uit en ik zal het ooit wel eens doen. Ik dacht gisteren nog te vragen of iemand dat al gedaan had. Lijkt me niet te moeilijk en toch mooi resultaat.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen