donderdag 30 november 2023

Explosie doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor de aankomende kerstverkoop heb ik nog 4 explosie doosjes gemaakt met een schudbol in. 
Om deze doosjes te maken heb ik een mallen set van Crealies gebruikt. Heel handig maar persoonlijk vond ik het nogal lastig om mee te werken. Het was niet makkelijk om de doosjes mooi te laten sluiten maar uiteindelijk is het gelukt en ben ik tevreden over het resultaat.
Op de bodem van het doosje is een magneetje verstopt zodat de schudbol uit het doosje kan genomen worden. Rond de schudbol met Glossy Accent Flower Soft aangebracht en nadat dit droog was nog wat Arctic Snow van Studio Light voor een winters effect. Binnenin een aantal gestempelde teksten. Op het deksel een kerstroos van Elizabeth Craft Designs. Dit wordt heel waarschijnlijk mijn laatste kerstpost tenzij ik zoveel verkoop zodat ik weer aan de slag moet 😉

6 opmerkingen:

  1. Een prachtig resultaat, met een leuke verrassende binnenkant!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kadootjes Gerda.
    Mooie binnenkant.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kerstmarktje in het rusthuis blijft toch nog altijd doorgaan ?
    Leuk met al die zelfgemaakte kaartjes en cadeautjes.
    Van deze prachtige explosie doosjes zullen ze ook wel opkijken.
    Die zijn zo uitverkocht.
    Succes met de verkoop.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je explosiedoosjes prachtig geworden en verrassend met die schudbol erin. De kerstroos past er heel mooi bij.
    Tot volgende week, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke serie explosie doosjes Gerda , lekker vrolijk
    Fijn weekend Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke serie explosie doosjes Gerda, knap gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen