maandag 20 november 2023

Condoleance kaart (4)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zoals gisteren gezegd, nog 1 keer een rouwkaart. Deze lay-out heb ik nog verschillende keren uitgewerkt telkens met de bloem in een andere kleur. In totaal heb ik een serie van 8 kaarten.
Het witte stempelpapier heb ik gestanst met een mal van Stampin'Up en daarna ben ik aan de slag gegaan met deze mooie stempel (Translucent Florals) eveneens van Stampin'Up. De inspiratie vond ik in een filmpje van Connie Stewart. Eerst de bloem, stengel en blaadjes uit de losse hand gestempeld, jawel zonder stempelhulp 😉 Daarna met een blending brush over de bloem gegaan met dezelfde kleur inkt dan waar ik mee gestempeld heb. Afgewerkt met een gestempelde tekst, strass steentjes en een mini strikje.

4 opmerkingen:

  1. Wow, een heel stijlvolle kaart Gerda! Je hebt een prachtige mal gebruikt. En heel knap gestempeld (zonder stempelhulp) en gekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige condoleance kaart Gerda.?
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stijlvolle condoleance kaart.,erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je al vele en mooie condoleance kaarten laten zien.
    Ook deze is weer prachtig en heb je tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen